【經典語錄分享】
I am not afraid of tomorrow for I have seen yesterday and love today.
我不害怕明天,因為我經歷過昨天,又熱愛今天。

 

#每日一句學管理】人們將忘記你說什麼,人們將忘記你做什麼,但人們永遠不會忘記你使他們如何感受。——馬雅安哲羅Maya Angelou),美國著名詩人

People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

 

哈哈哈哈

我的人生沒有目標、沒有方向、沒有志向、沒有意義,但是我很幸福;我真的搞不懂,我到底哪件事做對了?

查爾斯舒茲(Charles M. Schulz)

 

 

"We win half the battle when we make up our minds to take the world as we find it, including the thorns." – Orison Marden, Writer

「當我們下定決心面對世界上所有事物,包括荊棘難題在內,我們已經打贏了半場戰役。」奧里森馬登

 

 

"Restlessness and discontent are the first necessities of progress." – Thomas Edison, Inventor

「坐立不安與不滿是進步的第一要件。」湯瑪斯愛迪生

 

 

#每日一句學管理】我一上場,就全力以赴。不去想其他球員的犯規,也不想我是否可能受傷。擔心這些,才會讓你真的受害。——梅西(Lionel Messi),阿根廷明星球員

I go out and do the best I can in each game, and I don't think about the fouls other players will commit or whether I might be injured. It only does you harm to worry about those things.

 

所以,"感覺迷失"是再正常不過的人生的一部分。


維珍集團創辦人Richard Branson有一句名言
You never know with these things when you're trying something new what can happen. This is all experimental.
(當你在嘗試一些新事物時,你永遠不會知道結果如何。這是實驗必然的經過。)

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Omega 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()