close
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TPveFu6Pi9E#!


http://www.youtube.com/watch?v=2lrxaY-hcvA
英文歌詞


You're so hypnotizing
你是如此的令人著迷
Could you be the devil
你究竟是個惡魔
Could you be an angel
亦或是個天使
Your touch magnetizing
你的觸碰使人著迷
Feels like I am floating
使我感到飄飄欲仙
Leaves my body glowing
全身發熱,興奮異常
They say be afraid
他們說:小心
You're not like the others
你不是常人
Futuristic lover
(你是個)未來主義的信徒
Different DNA
(你擁有)與他人不同的基因
They don't understand you
(但)他們完全不了解你
Your from a whole other world
你來自於不同的世界
A different dimension
一個完全不同的時空
You open my eyes
你讓我看見許多
And I'm ready to go
而我心願相隨
Lead me into the light
(所以,)引領我向另一扇窗


(副歌)
Kiss me, ki-ki-kiss me
親吻我,快親吻我
Infect me with your love and Fill me with your poison
以你如毒藥一般的愛腐蝕我,填滿(我的渴望)
(原句:以你的愛腐蝕我,以你的毒填滿我)
Take me, ta-ta-take me
擁有我,快擁有我
Wanna be a victim
我願成為那受害者
Ready for abduction
(被你)囚禁(於心牢之中)
(abduction意為綁架,而infect有兩解,其一為感染,其二為腐蝕)
(可以與眾人對外星人的瞭解映證一下)
Boy, you're an alien
我的愛(男孩),你就像外星人
Your touch are foreign
你的觸感是如此的迥異
It's supernatural
如同超自然現象
Extraterrestrial
(你就是個)外星人
Your so supersonic, Wanna feel your powers
你強大的吸引力像是可以超越音速一般,令我渴望感受它
Stun me with your lasers
用你的雷射使我昏迷
Your kiss is cosmic
你的親吻如宇宙般浩瀚無垠
Every move is magic
你的每一個動作都如同魔法般奇幻

Your from a whole other world
你來自於不同的世界
A different dimension
一個完全不同的時空
You open my eyes
你讓我看見許多
And I'm ready to go
而我心願相隨
Lead me into the light
(所以,)引領我向另一扇窗

(重複副歌)


There is this transcendental On another level
這就是發生在另一個世界的超自然現象
Boy, you're my lucky star
我的愛(男孩),你是我的幸運星

I wanna walk on your wave length
我希望我倆能處於相同的頻道(我希望我能與你心靈相通)
And be there when you vibrate
而能有相同的共鳴
For you I'll risk it all
為了你,我將不顧一切的冒險
All
不顧一切


(重複副歌)


Extraterrestrial
外星人...
Extraterrestrial
外星人...

Boy, you're an alien
我的愛(男孩),你就像外星人
Your touch are foreign
你的觸感是如此的迥異
It's supernatural
如同超自然現象
Extraterrestrial
(你就是個)外星人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Omega 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()